وکیل آنلاین

دکتر نمکی بهترین گزینه برای وزارت بهداشت

دکتر-نمکی

دکتر نمکی بهترین گزینه برای وزارت بهداشت

موافقان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «سعید نمکی» را بهترین گزینه برای تصدی مسئولیت در این وزارتخانه دانستند و تاکید کردند سوابق اجرایی این وزیر پیشنهادی نشان می دهد که به خوبی می تواند گام های موثری در بخش بهداشت و درمان بردارد

علی نوبخت حقیقی نماینده تهران در جلسه علنی امروز – دوشنبه – مجلس و در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان گفت: سعید نمکی به دلیل سوابق و تجربیاتی که در حوزه بهداشت دارد و معاون وزیر در حوزه بهداشت بوده، می تواند به خوبی سکان این وزارتخانه را بر عهده گیرد.

وی افزود: نمکی به عنوان معاون اجتماعی سازمان برنامه بودجه بودجه سال 98 این وزارتخانه را نگاشته است،؛ از این رو آگاهی لازم در حوزه بودجه دارد و می تواند در حل بسیاری از مشکلات این وزارتخانه تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر این که جامعه پزشکی باید به نمکی در سکانداری وزارت بهداشت کمک کند، خاطرنشان کرد: جمعی از اعضای جامعه پزشکی در جلسه ای حمایت قاطع خود را از این وزیر پیشنهادی اعلام کردند. همچنین رییس و اعضای کمسیون بهداشت مجلس با قاطعیت از وی حمایت کردند.

نماینده مردم تهران با بیان این که نمکی می تواند طرح تحول نظام سلامت را به خوبی اجرایی کند، اظهار داشت: در این که باید پرونده سلامت الکترونیکی شود، حرفی نیست و آقای نمکی در برنامه هایش به این موضوع تاکید کرده است.

**دکتر نمکی خدمات شایانی در حوزه سلامت و بهداشت داشته است

سیدمهدی فرشادان نماینده سنندج و عضو کمیسیون بهداشت و درمان نیز از سخنرانان موافق وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پرشکی بود.

وی اظهارداشت: ما خوشحالیم که کسی قرار است سکان وزارت بهداشت را بر عهده بگیرد که در کتابت بودجه سال 98 این وزارتخانه نقش داشته و بودجه آن را نوشته است.

وی با بیان این که بخش بهداشت و درمان با جان و سلامت مردم سر و کار دارد، افزود: برنامه های آقای نمکی نشان می هد که وی می تواند به خوبی سکان وزارت بهداشت را بر عهده بگیرد و میزان تحقق برنامه هایش قابل پیش بینی است.

نماینده مردم سنندج، توجه به مولفه های اجتماعی و تعیین کننده بخش سلامت، یکپارچگی در کارکردهای نظام سلامت، اصلاح ساختار و چابک سازی نظام سلامت را از مهم ترین برنامه های آقای نمکی دانست و گفت: کاهش تصدی گری در وزارت بهداشت هم راستایی برنامه های این وزارتخانه با اسناد بالادستی، توجه به کنترل هزینه ها و صرفه جویی از طریق ارتقای بهره وری از دیگر برنامه های آقای نمکی است.

فرشادان خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی بهداشت تاکید دارد که طرح تحول نظام سلامت را ادامه خواهد داد که این به نفع نظام و مردم خواهد بود.

نماینده مردم سنندج یادآور شد: آقای نمکی در حوزه سلامت و بخش بهداشت خدمات شایانی داشته که باید مورد توجه مجلس به منظور دادن رای بالا به ایشان قرار گیرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز