کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت دادورزیار را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول کلیه شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.


۱- عضویت در سایت رایگان است . افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت کاربری مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام‌خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت راتایید می‌کنند.

۲-
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.

۳- کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

۴- فرآیند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:

الف ) بازدید از خدمات ارائه شده  و مطالعه بخض توضیحات سفارش در سایت

ب ) پرداخت مبلغ معین( یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار

ج ) ارسال رسید خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر توسط سایت دادورزیار .

د )  ارسال لینک دانلود خدمات خریداری شده  در زمان اعلام شده توسط دادورزیار به آدرس ایمیل یا شماره همراه کاربر .

۵-کابر پس از ثبت خرید فقط ۱ یک ساعت زمان دارد تا در اولین ساعت کاری(درج شده در سایت) سفارش خود را با تماس با شماره های مندرج در سایت اعلام کند در غیر این صورت مبلغی عودت داده  نمی شود مگر اینکه سفارش کابر در دست اقدام نباشد و  در صورتی که در قسمت ثبت سفارش اطلاعات به درستی وارد نشود پس از آماده سازی سفارش و یا تحویل آن سایت دادورز یار هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد و کاربر باید مجددا اقدام به ثبت سفارش کرده و پرداخت هزینه نماید.

۶- در قسمت مشاوره مسائل مطرح شده توسط کابر محرمانه بوده و به هیچ عنوان در سایت نمایش داده نخواهد شد .

۷- چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، دادورزیار حق دارد سفارش را باطل کند.

۸- تمام مطالب ارسال شده روی سایت عمومی هستند و همه کاربران حق مشاهده و استفاده از آنها را دارند. استفاده از این مطالب سایت در سایت های دیگر فقط با ذکر منبع (دادورزیار) مجاز می باشد.

۹- شرکت اطلاعات زیر را به‌منظور آگاهی کاربر در اختیار آنان قرار می‌دهد:
الف) مشخصات خدمات و  ویژگی‌های کاربردی
ب)  تعیین کلیه هزینه‌هایی که برای خرید خدمات ا بر عهده مشتری است.
ج) مدت زمان آماده سازی و تحویل سفارش

۱۰- اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی لینک سفارش از دادورزیار به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود.

۱۱- کاربر نباید در سایت ( پرسش و پاسخ و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.

۱۲- تمام مطالب ارسال شده روی سایت عمومی هستند و همه کاربران حق مشاهده و استفاده از آنها را دارند. استفاده از این مطالب سایت در سایت های دیگر فقط با ذکر منبع(دادورزیار) مجاز می باشد.