وکیل آنلاین

خرید و فروش خانه به طور همزمان

درخواست وکیل

آیا میدانید:

روند خرید و فروش یک خانه به طور همزمان می تواند پیچیده باشد. زنجیره اموال مخوف می تواند باعث هرج و مرج شود و در آخرین لحظه شما را زمین گیر کند. در اینجا ما نگاهی به مراحل مربوط به آن و چگونگی اطمینان از اینکه کارها به خوبی اجرا می شوند، می اندازیم.

در یک دنیای ایده آل، شما می توانید خانه خود را به محض عرضه به بازار بفروشید و سپس تمام زمان لازم برای یافتن خانه رویایی بعدی خود را داشته باشید، در حالی که خریداران شما صبورانه منتظر می مانند تا شما آماده نقل مکان شوید. اما متأسفانه در بیشتر موارد شامل خرید و فروش همزمان خانه می شود. و این منجر به یک زنجیره مسکن می شود. اگرچه غیر معمول نیست، زنجیره اموال می تواند باعث سردرد شود. بنابراین اگر قصد خرید و فروش خانه را به طور همزمان دارید، مطمئن شوید که آماده هستید.

2 110 خرید و فروش خانه به طور همزمان

در اینجا راهنمای گام به گام ما برای خرید و فروش خانه به طور همزمان است.

1. ارزش اموال خود را بدست آورید

قبل از شروع برنامه ریزی برای خرید و فروش خانه به طور همزمان، باید ایده روشنی از ارزش خانه فعلی خود داشته باشید. بنابراین به صورت آنلاین با ابزار ارزشیابی فوری رایگان ما شروع کنید. سپس حداقل سه نماینده املاک محلی را دریافت کنید تا ارزیابی های خود را به شما ارائه دهند. این فرصتی است برای آنها تا دانش محلی خود را به کار گیرند و هرگونه ویژگی منحصر به فرد یا بهبود خانه را که به ارزش ملک می افزاید در نظر بگیرند تا بتوانید دقیق ترین رقم را بدست آورید. برخی از نمایندگان به دلیل ارزش گذاری بیش از حد بالا برای به دست آوردن کسب و کار شما مشهور هستند. با این حال، با گرفتن سه نماینده، امیدواریم خطر شروع با قیمت درخواستی را کاهش دهید، باید چند هفته آینده را کاهش دهید.

2. امور مالی خود را انجام دهید

اگر می‌پرسید که چگونه می‌توانید همزمان خانه بفروشید و بخرید، قدم بعدی این است که به مسائل مالی خود توجه کنید. این بدان معنی است که شما باید دریابید که چقدر می توانید برای خانه بعدی خود هزینه کنید و چقدر سهام در خانه فعلی خود دارید.

سپس زنجیره ای برای در نظر گرفتن وجود دارد. هنگامی که قراردادهایی را در مورد ملکی که می خواهید بخرید رد و بدل می کنید، باید یک سپرده پرداخت کنید. شما باید در همان روزی که خریدار شما مبادله می کند، مبادله کنید و بنابراین می توانید از سپرده ای که به شما پرداخت می کنند برای پرداخت سپرده خود در ملکی که می خرید استفاده کنید.

با این حال، اگر خانه جدید شما گرانتر از خانه فعلی شما باشد، احتمالاً سپرده مورد نیاز بیشتر از سپرده دریافتی شما خواهد بود. اگر اینطور باشد، ممکن است وکیل شما با وکیل فروشنده شما موافقت کند که سپرده کوچکتر کافی است. اما اگر این امکان پذیر نیست، باید پول نقد اضافی را پیدا کنید. ارزش این را دارد که قبل از شروع فرآیند بررسی کنید که آیا از نظر مالی توانایی انجام این کار را دارید یا خیر.

3. با یک کارگزار وام مسکن صحبت کنید

اگر همزمان قصد خرید و فروش خانه را دارید، یک کارگزار وام مسکن می تواند به شما در یافتن راه حل مناسب کمک کند. این ممکن است شامل رهن مجدد یا انتقال وام مسکن شما باشد. مورد دوم شامل انتقال وام مسکن موجود شما به ملک جدید شما است.

با این حال، حتی اگر بتوانید وام مسکن خود را انتقال دهید، ممکن است بتوانید معامله بهتری با یک وام مسکن جدید و وام دهنده پیدا کنید. بنابراین ایده خوبی است که با یک کارگزار وام مسکن صحبت کنید. فقط به خاطر داشته باشید که اگر قبل از پایان وام مسکن فعلی خود وام جدیدی بگیرید، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه بازپرداخت اولیه داشته باشید.

5. این اسناد کلیدی را بیابید

هنگام خرید و فروش یک خانه به طور همزمان، باید بتوانید اسناد مورد نیاز را به محض درخواست ارائه کنید تا از تاخیر جلوگیری شود. بنابراین مطمئن شوید که اینها را زودتر کشف کرده اید.

به عنوان مثال، برای تضمین وام مسکن، به مدرک شناسایی و همچنین اسنادی مانند مدرک آدرس نیاز دارید. و اگر در حال فروش هستید، باید ضمانت هر گونه لوازم جدید، گواهی برق برای هر سیم کشی مجدد و سوابق سرویس دیگ را ارائه دهید.

برای فهرست کامل، راهنمای ما را بخوانید. اسناد و مدارک ضروری خرید خانه و اسنادی که برای فروش خانه خود نیاز دارید.

6. خانه خود را برای فروش آماده کنید

ناگفته نماند که می خواهید خانه خود را با بالاترین قیمت ممکن بفروشید. بنابراین بسیار مهم است که آن را آماده فروش کنید تا سعی کنید به بهترین قیمت برسید.

7. یک مشاور املاک پیدا کنید و ملک را به بازار عرضه کنید

در مرحله بعد می خواهید ملک فعلی خود را در بازار بیابید و عامل املاک مناسب برای فروش خانه خود را بیابید. به توصیه ما در مورد یافتن بهترین مشاور املاک و ابزاری برای مقایسه عملکرد نمایندگان املاک محلی بر اساس سرعت فروش و تعداد دفعات دستیابی به قیمت درخواستی مراجعه کنید. یا استفاده از یک مشاور املاک آنلاین ممکن است چیزی باشد که شما دوست دارید در نظر بگیرید.

8. یک وکیل انتقال انتخاب کنید

اکنون زمان آن است که برای وکیل حمل و نقل خود خرید کنید. آماده بودن به این معنی است که به محض اینکه شما پیشنهادی را پذیرفتید، می توانند دست به کار شوند. در اینجا چیزی است که از نظر هزینه های حمل و نقل باید انتظار داشت. اما از چند نفر نقل قول بگیرید و با آنها صحبت کنید و قبل از آموزش نظرات آنها را بخوانید.

 

جهت تنظیم لایحه  و مشاوره حضوری  با شماره ۸۸۹۶۸۳۷۲ تماس حاصل نمایید.

cleardot خرید و فروش خانه به طور همزمان

پست های مرتبط

وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای مرکز

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز