وکیل آنلاین

صهیونیست‌ها پشت پرده تصویب قطعنامه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان/آمریکا از عمق نفوذ استراتژیک ایران می‌ترسد

مجلس شورای اسلامی

ابراهیمی:

صهیونیست‌ها پشت پرده تصویب قطعنامه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان

آمریکا از عمق نفوذ استراتژیک ایران می‌ترسد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه تصویب قطعنامه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا با حمایت لابی صهیونیست ها انجام شده است، گفت: آمریکا می خواهد با اعمال تحریم های جدید از عمق نفوذ استراتژیک ایران در کشورهای منطقه جلوگیری کند.

علیرضا ابراهیمی با اشاره به تصویب قطعنامه” قانون اجرایی برنامه موشکی بالستیک ایران و تحریم های بین المللی ” در مجلس نمایندگان آمریکا، گفت: ایالات متحده آمریکا تلاش می کند با بهره گیری از ابزارهای مختلف مانند اعمال تحریم های جدید به بهانه طرح موضوعات موشکی یا حقوق بشر از عمق نفوذ استراتژیک ایران در کشورهای منطقه جلوگیری کند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس نمایندگان آمریکا در گذشته نیز توان دفاعی کشورمان را هدف قرار داده بود که قانون کاتسا و غیره نیز نمونه ای از آن محسوب می شود، اظهار کرد: اعمال تحریم های بیشتر در پاسخ به برنامه موشک های بالستیک ایران یکی از محورهای قانون مذکور است که تضعیف توان دفاعی جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است از این رو قطعنامه جدید نیز رخداد تازه ای نیست.

وی ضمن تاکید بر اینکه ایالات متحده آمریکا از توان بازدارنده کشورمان به خوبی خبر دارد لذا تلاش می کند تا با اعمال تحریم های بین المللی بیشتر به این مهم آسیب بزند، ادامه داد: نباید فراموش کرد که پروژه های آمریکا در منطقه مانند تشکیل گروه تروریستی داعش و ایجاد تنش و درگیری با مداخله کشورمان به شکست منجر شده از این رو آمریکایی ها نسبت به مقابله با این توان دفاعی پرداخته اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: ایالات متحده هم اکنون دارای موشکی بالستیک فراوانی است لذا تا زمانی که خودش دارای چنین تسلیحاتی است نمی تواند در خصوص ابزارهای دفاعی صلح آمیز ایران اظهارنظر کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد تصویب قطعنامه” قانون اجرایی برنامه موشکی بالستیک ایران و تحریم های بین المللی ” در مجلس نمایندگان آمریکا با حمایت لابی صهیونیست ها انجام شده است زیرا اسرائیلی ها به خوبی می داند که در دسترس موشک های بالستیک کشورمان قرار دارند و از این موضوع در هراس هستند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
telegram صهیونیست‌ها پشت پرده تصویب قطعنامه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان/آمریکا از عمق نفوذ استراتژیک ایران می‌ترسدinstagram صهیونیست‌ها پشت پرده تصویب قطعنامه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان/آمریکا از عمق نفوذ استراتژیک ایران می‌ترسد
دانلود اپلیکیشن دادورزیار :

android صهیونیست‌ها پشت پرده تصویب قطعنامه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان/آمریکا از عمق نفوذ استراتژیک ایران می‌ترسد

پست های مرتبط

کارشناس حقوق

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز