وکیل آنلاین

آبگرفتگی، برخی جاده های خوزستان، بوشهر و کردستان را بست

آبگرفتگی

آبگرفتگی، برخی جاده های خوزستان، بوشهر و کردستان را بست

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور گفت: به دلیل باراش باران، آبگرفتگی و طغیان رودخانه برخی از جاده های استان های خوزستان، بوشهر و کردستان بسته شد.

سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: برخی جاه های استان های خوزستان و بوشهر که از شب گذشته مسدود شده تا عادی شدن شرایط جوی مسدود است.

وی ادامه داد: جاده های استان کردستان از صبح امروز مسدود شده است و تلاش برای بازگشایی آن ادامه دارد.

سرهنگ رحمانی افزود: هم اکنون در استان های آذربایجان شرقی. آذربایجان غربی مسیر شاهین دشت، اصفهان جاده سمیرم، گیلان مسیر پونل به خلخال، ارتفاعات کرج – چالوس بارش برف گزارش شده است.

رئیس کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در استان های آذربایجات شرقی و غربی، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، مازندران، گیلان، اصفهان، مسیر کاشان- اصفهان، کاشان- قم و گناوه بارش باران گزارش شده است.

به گفته رحمانی در استان قزوین مسیر دیوان دره- بیجار و دیوان دره- سنندج؛ چالوس- فیروزکوه؛ جاده اسفراین در خراسان شمالی، همدان- اسدآباد مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

وی از رانندگان خواست در صورت تردد در جاده های برفگیر خودروی خودرا به زنجیر چرخ مجهز کنند و در صورت تردد در جاده های مه آلود با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.

سرهنگ رحمانی افزود: هم اکنون ترافیک در آزادراه کرج- تهران، قزوین – تهران و شهریار – تهران نیمه سنگین گزارش شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه