سعید 6 سال قبل

سلام روز خوش برادرم رو توی یه خونه که اماکن بود گرفتن همراه با 5نفر دیگه که همه مصرف کننده بودن توی اون خونه 1گرم و نیم هروئین و 1گرم شیشه بود که برای مصرف هر 5نفر بود که برادرم از ترس نرفتن به کمپ ترک اعتیاد گفته که من مواد فروش هستم و این جنس ها مال منه الان 16روز هست که زندان هست و قاضی قرار 50میلیون وثیقه بریده که از زندان اعتراض زد که از وثیقه به کفالت تبدیل بشه و قاضی قبول نکرد راهی داره که با فیش حقوقی بیاد بیرون اگه راهی هست چطوری ؟
ایا میشه اعتراض کنیم به رای که دوباره همه دادگاهی بشن و اين هم راست رو بگه یا نه؟

مدیر سایت عضو سایت پاسخ داده شده 6 سال قبل

ببخشید ادامه سوالم رو میگم از بین اون ۵نفر که با برادرم گرفتن ۱نفر که صاحب خونه بود نیز الان به دلیل اینکه خونه ش اماکن خورده الان با برادرم او زندان هست

1 پاسخ
مدیر سایت عضو سایت 6 سال قبل

با درود خدمت شما کاربر گرامی
قرار وثیقه تحت اختیار قاضی می باشد و نظر ایشان قطعیت دارد . برادر شما خودشان در صحت کامل اعتراف کرده اند که فروشنده هستند . به هر حال می توانید به رای اعتراض کنید و سایرین هم باید به این موضوع اقرار کنند ، ولی قبول این که برادر شما فروشنده نیست بعد از اعتراف کمی دشوار می باشد . بحث صاحبخانه هم جرم جداگانه دارد که به آن رسیدگی خواهد شد . پیشنهاد می شود در این خصوص با وکیل متخصص مشاوره نمایید . موفق باشید .

جهت مشاوره با وکیل متخصص با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۷ از خطوط ثابت تماس حاصل نمایید .
جهت نگارش لایحه ، درخواست وکیل ، مشاوره حضوی و تنظیم قرارداد با شماره ۸۸۹۶۸۳۷۲ تماس حاصل نمایید .
لطفابا ثبت نظرات خود در دیدگاه وب سایت یا بخش نظرات اپلیکیشن دادورزیار در کافه بازار ما را حمایت کنید .