پرسش و پاسخ حقوقی رایگاندسته بندی: سوالفریب دادگاه حقوقی سفته
علی 6 سال قبل

سلام
اینجانب تعداد یازده فقره سفته بمبلغ 100 میلیون تومان به شوهر عمه خود بابت ضمانت داده بودم و طی چند مرحله مبلغ  70 میلیون تومان به دو پسر ایشان پرداخت کرده ام که به وی بدهند که مبلغ را به ایشان داده اند(فیش واریزی به حساب پسران و تعدادی شاهد که مبلغ به خود ایشان پرداخت شده است)منتهی وی اقدام به اجرا گذاشتن کل مبلغ سفته و توفیق اموال نموده است و منکر دریافت وجه شده و میگوید که حساب کتاب پسرانش با من بوده در صورتی که من هیچگونه بده یستانی با پسرانش ندارم و قابل اثبات هست چون من در مار ساخت و ساز و آنها کارمند هستند.
حال سوال من اینست که به چه عنوانی میتوانم از آنها شکایت کنم تا حقم ضایع نگردد ؟با توجه به فیشهای واریزی و تعداد زیادی شاهد که دارم حاضر به ادای شهادت مبنی بر اینکه مبلغ 70 میلیون تومان را ایشان از پسرانش گرفته است
لازم به ذکر است که سفته در مرحله اجرام احکام میباشد.
با تشکر

1 پاسخ
مدیر سایت عضو سایت 6 سال قبل

با درود خدمت شما کاربر گرامی
شما می توانید با اثبات عدم رابطه کاری تقاضای مطالبه وجه نمایید و مال پرداختی به پسر عمه های خود را مسترد کنید . در رابطه با نظر این عزیز باید عنوان کنم تحصیل مال نا مشروع زمانی امکان پذیر می باشد که اشخاص در دادگاه معترف به این موضوع باشند و با صرف داشتن شهادت شهود و اینکه شوهر عمع شما چنین مطلبی را اعلام کرده نمی توانید نسبت به این موضوع اقدام کنید و رای به نفع شما نخواهد بود . اگر بر روی سفته ها بابت ضمانت قید شده باشد می توانید مسیر روند پرونده را تغییر دهید در غیر اینصورت باید مبالغ سفته را پرداخت کنید و مابقی مبلغ را از پسر عمه های خود دریافت کنید .
از همکاران عزیز تقاضا می شود اگر نظری ندارند لطفا پس از اعلام پاسخ از طرف سایت در زیر پاسخ نظر خود را اعمال نمایند ، قطعا استقبال خواهد شد .با سپاس .

جهت مشاوره با وکیل متخصص با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۷ از خطوط ثابت تماس حاصل نمایید .
جهت نگارش لایحه ، درخواست وکیل ، مشاوره حضوی و تنظیم قرارداد با شماره ۸۸۹۶۸۳۷۲ تماس حاصل نمایید .
لطفابا ثبت نظرات خود در دیدگاه وب سایت یا بخش نظرات اپلیکیشن دادورزیار در کافه بازار ما را حمایت کنید .

علی پاسخ داده شده 6 سال قبل

با تشکر از راهنمایی عزیزان

مدیر سایت عضو سایت پاسخ داده شده 6 سال قبل

خواهش میکنم ، موفق باشید