علی 4 سال قبل

با سلام
در سال 1343 پدربزرگ ما تعدادی زمین به ما فروخت با قباله دست نویس و از آن زمان تا الان اقدام به آباد کردن زمین ها و کاشت چندین باغ میوه کردیم که قدمت باغ ها از 20 سال الی 50 سال می‌شود با توجه به اینکه به ما چهار برادر فروخته بود و یگانه دختر ایشان ارثی نبرده بود و ازدواج کرده بود بعد از سالها فرزند آن دختر شکایت کرد و سهم الارث خواست و ما چون قباله از پدربزگمان داشتیم که ازش با پول خریدیم لذا به دادگاه قضیه را توضیح دادیم ولی در کمال تعجب دادگاه رای به غاصب بودن ما داد و تمامی باغات مارا قلع و قمع کرد و اجرت المثل 50 سال را از ما گرفت در حالی که ما زمینی را غصب نکرده ایم و با اجازه و رضایت پدربزگمان اقدام به کشاورزی کرده ایم حالا ما نمی‌دانیم چگونه حق خواهی کنیم به دادگاه شهرمان هم رفتیم دوباره شکایت کردیم قاضی رای داد چون طبق حکم قطعی قلع و قمع و خلع ید صورت گرفته لذا هیچ خسارت و حق ریشه از طرف نمی‌توانید بگیرید حالا ما هزینه خسارات چندین باغ و زمین را که عمرمان را صرف کاشت و آبادی آنها کرده بودیم را از چه کسی بگیریم؟

1 پاسخ
مدیر سایت عضو سایت 4 سال قبل

با درود خدمت شما کاربر گرامی
اگر فرصت دارید تجدید نظرخواهی کنید ، ضمنا پرونده شما باید بررسی گردد تا بتوان اظهار نظر دقیق نمود . اگر حکم قطعی بر تصرف شما داده شده باشد نمیتوانید مبلغی را دریافت کنید . موفق باشید .
جهت مشاوره با وکیل متخصص با شماره ۹۰۹۲۳۰۵۵۱۷ ویژه استان تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۹۵۷  ویژه سراسر کشور از خطوط ثابت تماس حاصل نمایید .

جهت نگارش لایحه ، درخواست وکیل ، مشاوره حضوی و تنظیم قرارداد با شماره ۸۸۹۶۸۳۷۲ تماس حاصل نمایید .

لطفابا ثبت نظرات خود در دیدگاه وب سایت یا بخش نظرات اپلیکیشن دادورزیار در کافه بازار ما را حمایت کنید .