وکیل آنلاین

وزارت ارشاد به زندان‌ها نشریه اهدا می ‌کند

وزارت-ارشاد

وزارت ارشاد به زندان‌ ها نشریه اهدا می ‌کند

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به 250 زندان در سراسر کشور نشریات اهدایی (برگشتی) ارسال می کند.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، با توجه به برگزاری نشست مدیر کل فرهنگی- تربیتی و معاون فرهنگی سازمان زندان های کشور با مدیر سامانه نشریات اهدایی، با اهدای نشریات ثبت شده در این سامانه به 250 زندان سراسر کشور موافقت شد.
در این نشست همچنین مقرر شد، نشریات با زمینه های فرهنگی – اجتماعی و حوزه های سلامت، سرگرمی، علمی و ورزشی در سبد نشریات ارسالی به زندان های سراسر کشور قرار داده شود.
سامانه نشریات اهدایی (برگشتی) در دو سال گذشته با هدف حمایت از نشریات بخش خصوصی و ارتقای مطالعه نشریات در محیط هایی که توانایی خرید مجله را ندارند، طرح خرید مجلات برگشتی و اهدا به این مراکز را آغاز کرده که نشریات پرمخاطب پس از پایان توزیع دوره ای، خریداری و به نهادهای فرهنگی اهدا می شود.

** بخشودگی جرائم کارگاه‌های رسانه‌ای تا دهم تیر تمدید شد
به گزارش اداره کل رسانه‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به تمدید آیین نامه ماده 13 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور، صاحبان رسانه های خوش حساب در صورت دارا بودن بدهی تا پایان اسفند 95 می توانند درخواست کتبی خود را تا دهم تیرماه به منظور بخشودگی جرائم و پرداخت اصل بدهی به صورت نقدی و یا تقسیط ارائه کنند.
رسانه های خوش حساب شامل کارفرمایانی می شود که فهرست و حق بیمه جاری کارکنان خود را در مهلت مقرر قانونی به سازمان تأمین اجتماعی ارسال و پرداخت می کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال تلگرام

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه