وکیل آنلاین

مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات ضابطان دادگستری انتشار یافت.

قوه-قضاِیه

مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات ضابطان دادگستری انتشار یافت.

سیدعلی کاظمی در امور تنقیح قوانین و مقررات قضایی از چاپ و انتشار مجموعه تنقیح شده قوانین و مقررات ضابطان دادگستری در آینده نزدیک خبر داد.

مشاور معاون حقوقی قوه قضائیه با اعلام این خبر به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در این خصوص پرداخت و افزود: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه ضابطان در نظام عدالت کیفری و لزوم تبیین تکالیف و اختیارات آنها در مراحل مختلف دادرسی، مجموعه­ تنقیح شده و کاربردی قوانین و مقررات ضابطان (دادگستری و نظامی) در اداره تنقیح قوانین و مقررات قوه­ قضاییه تهیه و با همکاری روزنامه رسمی به زودی چاپ و منتشر می شود.

کاظمی در ادامه ضمن برشمردن ویژگی‌ها و مختصات این مجموعه افزود: تبیین پیشینه قانون‌گذاری در حوزه ضابطان، شناسایی قوانین و مقررات معتبر از غیر معتبر همراه با آخرین اصلاحات و الحاقات، اعمال اصلاحات ویرایشی و نگارشی و درج راهنمای کاربردی با عنوان فهرست موضوعی در پایان کتاب از جمله مواردی است که جهت سهولت کاربرد و ارتقاء اطلاعات مخاطبان در نظر گرفته شده است.

وی در پایان اضافه کرد: در این مجموعه ی350 صفحه ای، 126 مورد از قوانین و مقررات در خصوص ضابطان دادگستری و 232 مورد نظر مشورتی مربوط به آن درج شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : قوه قضائیه

افزودن یک دیدگاه