وکیل آنلاین

زلزله سرپل ذهاب تلفات جانی نداشته است

پل-ذهاب

زلزله سرپل ذهاب تلفات جانی نداشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و تخریب کامل واحدهای مسکونی در زلزله یکشنبه شب سرپل ذهاب گزارش نشده است.

وی اظهار داشت: مشکل کدورت آب در شهرستان های قصرشیرین ، سرپل ذهاب ، گیلانغرب و دالاهو وجود داشت و 9 مجتمع روستایی شامل 140 روستا هم کدورت آب دارند.

سالاری گفت: همه راه های مواصلاتی مناطق زلزله زده باز است و در زمینه سوخت هم مشکلی نداریم و تانکرهای سوخت هم به این مناطق اعزام شده است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: همه تیم های درمانی استان آماده باش هستند و 18 تیم هلال احمر در منطقه مستقر هستند و 8 تیم از هلال احمر استان های معین هم به این مناطق اعزام شده اند.

وی گفت: برق مناطق زلزله زده که قطع شده بود وصل شده و تا فردا آمار دقیق واحدهای آسیب دیده اعلام خواهد شد.

ساعت 20:07 روز یکشنبه زمین لرزه ای به بزرگی 6.4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) غرب استان کرمانشاه را لرزاند.

به گزارش ایرنا، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گزارش داد، این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری زمین و در فاصله 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب و 127 کیلومتری مرکز کرمانشاه رخ داده است.

این زلزله به حدی شدید بود که در تمام نقاط استان کرمانشاه احساس شد و اکثر مردم را به معابر عمومی و پارکها کشاند.

این زلزله پس لرزه زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته بوده که در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب رخ داد و 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.

افزودن یک دیدگاه