وکیل آنلاین

راهپیمایان نیویورکی خواستار خروج اشغالگران از فلسطین شدند

راهپیمایان-نیویورکی

راهپیمایان نیویورکی خواستار خروج اشغالگران از فلسطین شدند

همزمان با روز جهانی قدس، حامیان فلسطین با تجمع در میدان تایمز منهتن، پایان اشغالگری تروریسم دولتی صهیونیستی را خواستار شدند.

در راهپیمایی عصر جمعه به وقت محلی، ده ها نفر با در دست داشتن پرچم فلسطین و نوشته هایی با تصویر جنایات صهیونیست ها در کشتار مردم بی گناه در غزه، سرزمین های اشغالی را حق مردم فلسطین دانستند.
راهپیمایی کنندگان فریاد می زدند که «نیویورک! تو خواهی دید که فلسطین آزاد خواهد شد»، «ترامپ! تو باید بیاموزی که میلیون ها آواره باید به خانه هایشان باز گردند».
فریاد «فلسطین آزاد باید گردد» شاه بیت همه شعارهایی بود که سر داده می شد و حاضران یکصدا می گفتند «اشغالگری باید پایان یابد و اسرائیل یک دولت تروریستی است».
«بدون عدالت، صلح محقق نمی شود»، «ما راه حل دو کشور را نمی خواهیم»، «ما تنها عدالت می خواهیم نه جنگ»، «فلسطین عربی خواهد ماند» و «غزه آزاد باید گردد» دیگر شعارهایی بود که در خیابان های برج های سربه فلک کشیده شده منهتن طنین انداز شد.
در این راهپیمایی چندین فعال مدنی از کشورهای مختلف سخنرانی کردند و پس از آن شرکت کنندگان با تشییع نمادین چندین تابوت که با تصاویر کودکان، نوجوانان و کادر پزشکی و با روکش پرچم فلسطین همراه بود، به سوی ساختمان نمایندگی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد حرکت کردند.
در مسیر این راهپیمایی، مردمی که در خیابان های شلوغ منهتن شاهد آن بودند هم به شرایط وخیم انسانی در سرزمین های اشغالی آگاه می شدند و بار دیگر دروغ بودن ادعای حقوق بشر حامیان این رژیم جنایت کار ظاهر می گشت که حتی برای تشکیل یک کمیته بی اثر تحقیق برای رسیدگی به کشتار بیش از 100 نفر و مجروح شدن بیش از 11هزار نفر هم مخالفت کردند.
وقتی مقابل نمایندگی رژیم صهیونیستی رسیدند، فریاد «لبیک یا حسین» طنین انداز شد و راهپیمایی کنندگان یکصدا دعای وحدت را سردادند.
راهپیمایی کنندگان در این محل بار دیگر تاکید کردند که سرزمین های اشغالی حق مردم فلسطین است و رژیم صهیونیستی باید آنجا را ترک کند؛ قدس برای همیشه پایتخت فلسطین خواهد بود و آنها تنها به تشکیل یک دولت فلسطینی در سرزمین های اشغالی اعتقاد دارند.
حاضران در این راهپیمایی تصریح کردند که اگر از فلسطین حمایت کنید یعنی از عدالت حمایت کرده اید و اگر حامی رژیم صهیونیستی باشید یعنی پشتیبان تروریسم بوده اید.
آنها گفتند که هیچ خدایی جز خدای یگانه نیست و ما مسلمانیم، به یاری او ایمان داریم اگر چه برای مشرکان ناخوشایند است.
او به وعده اش عمل خواهد کرد، بندگانش را یاری می کند، سربازانش را به پیروزی می رساند و تمام طرف های الحاد را در هم می کوبد. به یاری او شاهد آزادی غزه خواهیم بود و جنایات کاران به دستگاه عدالت سپرده خواهند شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه