وکیل آنلاین

رئیس جمهوری واقعیت ها را با مردم در میان گذاشت

فیروزآبادی

رئیس جمهوری واقعیت ها را با مردم در میان گذاشت

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه رییس جمهوری شب گذشته واقعیت های کنونی کشور را با مردم در میان گذاشت، گفت: بر طبق گفته های دکتر روحانی همه باید با اتحاد و انسجام و پرهیز از بگومگوهای داخلی برای حمل مشکلات کشور تلاش کنیم.

کمال دهقانی فیروزآبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره سخنان رییس جمهوری در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت افزود: درست است که شب گذشته رییس جمهوری در جمع مسئولان دولتی سخنرانی کردند ولی مخاطب رییس جمهوری همان مردم، جناح ها و مسئولان کشور بود.

وی افزود: رییس جمهوری شب گذشته واقعیت ها را با مردم در میان گذاشت و از مشکلات سخن گفت و بر این موضوع تاکید داشت که امروز نباید مسائل مربوط به رقابت های انتخاباتی مانع رسیدن به اهداف کشور باشد.

نماینده مردم تفت در مجلس اضافه کرد: همانطور که رییس جمهوری تاکید کرد امروز تسویه حساب های سیاسی را باید کنار گذاشت و همه با اتحاد و انسجام و یکدلی برای کشور کمک کنیم.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: بر طبق سخنان دکتر روحانی این مشکلات توسط ترامپ بوجود آمده و لازمه برون رفت از شرایط کنونی کار بیشتر، و ریخت و پاش کمتر است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما باید با اتحاد و انسجام و همدلی جلو برویم و نگذاریم اقدامات ترامپ روی کشور ما تاثیر گذار باشد. کشور ما بارها در مقابل دسایس و توطئه های آمریکایی ها قرار گرفته ولی هر بار ما سربلند بیرون آمده ایم.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری در سخنانش چندین بار به واژه جنگ اقتصادی اشاره کرد و تاکید داشت که در این جنگ باید با فرماندهی واحد پیش برویم. رهبر معظم انقلاب چندین بار اشاره کرده و اختیار کامل برای تصمیم گیری در حوزه اقتصادی را به رییس جمهوری داده است. ما باید به دولت کمک کنیم و با حمایت و پشتیبانی خود به آنان اجازه دهیم تا کارها را پیش ببرد.

وی تاکید کرد: البته دولت هم باید نیروهای خود را کارآمد و قوی کند و بداند برخی مدیران برای این دوره ساخته نشده اند و باید مدیران را متناسب با این دوره انتخاب کند.

دهقانی فیروز آبادی ادامه داد: امروز باید با اتحاد و انسجام گروه ها، رفع نقایص داخلی، پرهیز از بگو مگوهای داخلی برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم و در این میان پشتیبان دولت باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت گفت: امروز دولت و من به عنوان رئیس جمهور و نماینده ملت، دست همه را می‌بوسم و در برابر همه آحاد ملت و جناح‌ها، حتی آنها که بدترین اهانت‌ها را به دولت کردند، خم می‌شوم و دست همه آنها را می‌بوسم. امروز روز اهتزاز پرچم عزت و عظمت ملت ایران است و باید به دنیا نشان دهیم که می‌توانیم سختی‌ها و مشکلات را پشت سر بگذاریم، اما عزت، آزادی، استقلال، مردم‌سالاری، جمهوریت، اسلامیت، دین و فرهنگ‌مان را معامله نخواهیم کرد.
وی افزود: در این مبارزه دولت در خط مقدم قرار دارد و همه مدیران دولت باید این احساس را داشته باشند که در خط مقدم مبارزه قرار دارند. کسی که در خط مقدم مبارزه است، یعنی زیر پایش مین دشمن را احساس می‌کند و نه صرفاً آتش موشک، توپخانه، خمپاره و بمباران هواپیمای دشمن، بلکه آتش تیر مستقیم دشمن را نیز به چشم می‌بیند.
رئیس جمهوری تأکید کرد: همه مدیران دولت از مدیران ارشد تا معاونین و مدیران کل باید در عمل نشان دهند که شرایط امروز با شرایط دیروز فرق دارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز