وکیل آنلاین

به بیماران نیازمند وام بدون سود تعلق میگیرد

وام-بدون-سود

به بیماران نیازمند وام بدون سود تعلق میگیرد

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب العلاج استان تهران، از اعطای وام پنج میلیونی به مبتلایان به بیماری های صعب‌العلاج خبر داد و گفت: این وام بدون سود است و به نیازمندان پرداخت می شود.

 احمد هوشنگی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه میان مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب‌العلاج و بیمارستان نورافشار که در سازمان داوطلبان هلال‌احمر برگزار شد، افزود: هزار و 200 بیمار صعب‌العلاج توسط مجمع خیرین حمایت مالی می شوند و این نهاد خیریه به بیماران نیازمند مالی وام سه تا پنج میلیون تومانی اعطا می کند.

وی اظهار داشت: این وام بدون سود و بازپرداخت آن 10 ماهه است که برای حمایت بیشتر از این بیماران اختصاص می یابد.

هوشنگی به انعقاد تفاهم نامه بین مجمع خیرین و بیمارستان نورافشار اشاره کرد و گفت: طی این تفاهم‌نامه یک دستگاه سی‌تی‌اسکن با همت یکی از خیران خریداری و برای ارائه خدمات به بیماران به بیمارستان نورافشار اهدا شد.

وی با اشاره به این که دستگاه سی تی اسکن به مبلغ هزار میلیارد و 950 میلیون تومان با دلار سه هزار و 300 تومانی خریداری شده است، اظهار داشت: اکنون اگر قرار بود دلار به قیمت روز خریداری شود، قیمت دستگاه سی تی اسکن سه برابر می شد.

هوشنگی با اعلام این که به زودی بخش دیالیز و دستگاه‌های MRI در بیمارستان نورافشار به همت خیرین راه‌اندازی می شود، گفت: امیدواریم با کمک خیران بتوانیم برخی از مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: در حال حاضر شرایط کشور از لحاظ اقتصادی سخت است و با توجه به تحریم‌ها و مشکلات پیش‌آمده بیماران صعب‌العلاج با هزینه‌های سرسام‌آوری مواجه شده‌اند که اگر مردم همچون دوران دفاع مقدس وارد عمل نشوند، مشکلات چندین برابر خواهد شد.

هوشنگی اظهار داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات تحریم، همدلی و همکاری مردم با یکدیگر است.

رئیس هیات مدیره مجمع خیرین حمایت از بیماران صعب العلاج استان تهران با بیان اینکه برخی از داروها برای بیماران صعب‌العلاج با چالش‌هایی مواجه شده است و برخی از دلالان تلاش کرده‌اند تا همچون حوزه سکه، خودرو و دلار به حوزه دارو ورود یابند، افزود: تنها همت خیران می تواند، موانع را رفع کند. 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه