وکیل آنلاین

برای حضور در شادپیمایی برومند از مردم دعوت کرد

شادپیمایی

برای حضور در شادپیمایی برومند از مردم دعوت کرد

دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک با دعوت از مردم برای حضور در آیین شادپیمایی جشنواره گفت: با حضور در این آیین، مردم دست‌کم یک روز شاد باشند و لبخند بزنند.

نمایش عروسکی تهران – مبارک، مرضیه برومند در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره امسال با درخواست از همه مردم برای حضور در شادپیمایی آغاز جشنواره امسال همچون دو دوره گذشته که در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این شرایط اقتصادی و تنگناها می خواهیم مردم با حضور در این شادپیمایی دست‌کم یک روز شاد باشند و لبخند بزنند.

وی ادامه داد: حال خیلی خوب دارم که در این شرایط سخت که هر روز هم حجم فشارها بیشتر می‌شود، جز هنر، تئاتر و نمایش عروسکی چه چیزی می‌تواند ما را به زندگی دلگرم کند و روزنه‌ای از امید را به ما نشان دهد، گاهی با خود فکر می‌کنم در این شرایط با این بی پولی و این همه تنگنا چه می‌کنیم و چرا جشنواره برگزار می‌کنیم اما می دانم کار بسیار خوبی انجام می‌دهیم چون تنها کاری است که از ما برمی‌آید می تواند در آینده ماندگار می‌شود.

برومند کیفیت نمایش‌های شرکت‌کننده در جشنواره را بسیار خوب دانست و اظهار داشت: اگر نمایشی به جشنواره راه پیدا نکرده است، به دلیل ضعف آن اثر نیست بلکه به خاطر کیفیت بالای نمایش‌های دیگر است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از گروه‌های خارجی دعوت جشنواره را قبول نکردند به این دلیل که بعضی از آنها ترسیدند به ایران بیایند و برخی هم می‌خواستند به آمریکا بروند، تاکید کرد: نمایش‌های خوبی در بخش بین‌المللی جشنواره به صحنه خواهد رفت و این گروه ها همکاری خوبی داشتند به طوری که یا دستمزد نگرفتند یا پذیرفتند با دستمزدهای ناچیزی به ایران سفر کنند.

در مراسم رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک، مهدی شفیعی مدیرکل سابق و شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در کنار هنرمندانی مانند علیرضا شجاع نوری، مونا زندی حقیقی، افسانه زمانی، محمد عاقبتی، مریم معینی، هما جدی کار، فائزه فیض، علی ابوالخیریان، پیمان فاطمی، آلبرت بیگجانی، آناهیتا غنی‌زاده، ستاره اسکندری، علی فروتن، ناصر آویژه، بهرام جلالی‌پور و اردشیر صالح‌پور حضور داشتند.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک از یکم تا هفتم شهریور ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز