وکیل آنلاین

گروه های تروریستی در اهواز محارب بودن خود را ثابت کردند

گروه-های-تروریستی

گروه های تروریستی در اهواز محارب بودن خود را ثابت کردند

 رئیس دادگستری استان تهران گفت: گروه های تروریستی در جنایت اخیر اهواز، محارب بودن خود را از منظر حقوقی به اثبات رساندند.

غلامحسین اسماعیلی روز چهارشنبه در سومین نشست شورای معاونان دادگستری این استان در مجتمع قضائی امام خمینی(ره) گفت: در جریان حادثه تروریستی اهواز، ضد انقلاب و حامیان آنها رسوا شدند و از منظر حقوقی و قضایی محارب بودن خود را به اثبات رساندند و به این ترتیب تردیدها از میان رفت و افراد دستگیر شده به زودی به سرپنجه عدالت سپرده می شوند.

وی افزود: دستگاه قضایی با قاطعیت تمام و برابر قانون آنان را به اشد مجازات محکوم خواهد کرد و در این راستا سایر نهادهای امنیتی و نظامی نیز تا خشکاندن ریشه خبیث این گروه های تروریستی و جنایتکار لحظه ای از پای نخواهند نشست.

رئیس شورای قضایی استان تهران اضافه کرد: خون مقدس شهدا مایه برکت و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود، هر چند از دست دادن این عزیزان سخت و جانگداز است ولی این امر موجب انسجام و اتحاد ملی در میان مردم و مسئولان به ویژه در خطه شهیدپرور خوزستان شده و تثبیت نظام را در پی دارد.

وی افزود: شرایط اقتصادی جامعه و محدودیت های موجود در اعتبارات تخصیصی که ناشی از کاهش درآمدهای دولت و افزایش هزینه هاست، باعث ایجاد مشکلاتی شده که ضروری است در چنین شرایط خاص، از مقوله صرفه جویی در تمام ابعاد و در قالب اقتصاد مقاومتی بهره بگیریم تا با سرافرازی و عزتمندانه، این گردنه را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و از این طریق از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین خون شهدا پاسداری کنیم.

رئیس دادگستری کل استان تهران پیشنهاد کرد تا در این زمینه با تشکیل کارگروهی، مصادیق صرفه جویی از منظر مدیریتی تعیین و به واحدهای قضایی و ستادی منعکس شود.

اسماعیلی با اشاره به آیین نامه اجرایی مراقبت های الکترونیکی و دستورالعمل کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار تأکید کرد: لازم است در جهت اجرایی شدن این موارد در اسرع وقت تیم های تخصصی تشکیل و استعلامات لازم از مراجع ذیربط انجام و سپس با اولویت بندی مناسب و اعلام به قضات در سطوح مختلف، گام های عملی برداشته شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز