وکیل آنلاین

کرباسچی دستگیر شد

کرباسچی

کرباسچی دستگیر شد

وکیل مدافع غلامحسین کرباسچی گفت: تا کنون احضاریه ای برای اجرای حکم کرباسچی از مراجع قضایی دریافت نکرده ایم اما احتمالا موکلم امروز دستگیر شده است.

سید محمود علیزاده طباطبائی درباره انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر جلب غلامحسین کرباسچی برای اجرای محکومیتش به یکسال حبس اظهار داشت: طبق قانون برای اینکه حکم فرد محکوم به اجرا گذاشته شود ابتدا مرجع قضایی احضاریه صادر می کند و در صورتی که فرد در موعد مقرر در مرجع قضایی حاضر نشود حکم جلب او برای اجرای محکومیت حبس صادر می شود.

این وکیل دادگستری افزود: در ارتباط با پرونده کرباسچی که به یک سال حبس تعزیزی قطعی محکوم شده تاکنون احضاریه ای برای او و من به عنوان وکیل پرونده صادر نشده است.

علیزاده طباطبائی توضیح داد: موکلم ساعت 11 امروز از منزل خارج شده تا به حزب بیاید اما تاکنون نرسیده است و به تماس های تلفن همراه خود نیز پاسخ نمی دهد؛ احتمالا نیروهای پلیس امنیت یا تیمی از اجرای احکام دادستانی اصفهان موکل را در هنگام عزیمت به دفتر حزب دستگیر و جلب کرده باشند.

وکیل مدافع کرباسچی اضافه کرد: در ارتباط با حکم صادره از سوی دادگاه بدوی و تجدید نظر استان اصفهان از دیوان عالی کشور درخواست اعاده دادرسی کرده ایم و منتظر پاسخ دیوان هستیم.

علیزاده طباطبائی یادآور شد: پرونده کرباسچی با شکایت وزارت اطلاعات و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم و به اتهام تبلیغ علیه نظام به خاطر اظهارات چند وقت پیش او در خصوص مدافعان حرم تشکیل شده است که در نتیجه آن کرباسچی به یک سال حبس محکوم شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز