وکیل آنلاین

چه چیزی یک وکیل خوب را می سازد؟ ویژگی های مشترک افراد موفق

درخواست وکیل

آیا می‌دانید:

چه چیزی یک وکیل خوب را می سازد؟ ویژگی های رایج وکلای موفق امروزی

در یک موقعیت دشوار، گیج کننده یا پیچیده، افراد و شرکت ها ممکن است به شدت به دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی کاملاً آماده و قابل اعتماد باشند. یک وکیل عالی این پتانسیل را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی بر زندگی مشتری داشته باشد. خواه از طریق کمک به آنها در یک موضوع دشوار قانون خانواده، محافظت از آنها در برابر اتهامات نادرست، یا تضمین غرامت مالی منصفانه پس از تصادف، وکلا از افراد در برخی از چالش‌برانگیزترین زمان‌های زندگیشان دفاع می‌کنند. وکلا مهم هستند

اما یک وکیل خوب چیست؟ این کار آسانی نیست و همه برای آن کوتاهی نمی‌کنند. بنیاد وکلای آمریکا (ABF) دریافت که تقریباً یک چهارم وکلا در هفت سال اول این حرفه را ترک می کنند. مدرک حقوقی همچنین می تواند برای بسیاری از محیط ها و مشاغل حرفه ای اعمال شود. اما برای هر کسی که می‌خواهد بداند چگونه یک وکیل خوب پیدا کند یا چگونه یک وکیل خوب باشد، مهم است که عوامل کلیدی که وکلای امروزی را موفق می‌کنند را در نظر بگیرند. در زیر ده ویژگی مشترک برای بهترین وکلا آورده شده است.

   2 29 1 چه چیزی یک وکیل خوب را می سازد؟ ویژگی های مشترک افراد موفق

اشتیاق برای کار

به عنوان یک نقطه شروع، وکلای موفق تقریباً همیشه علاقه واقعی به شغل خود دارند. احتمالاً کلیشه های معروفی مانند “شغلی را که دوست دارید انتخاب کنید و هرگز در زندگی خود کار نخواهید کرد” را شنیده اید. البته، همه ما می دانیم که در دنیای واقعی به این سادگی نیست. در عین حال، مجموعه گسترده ای از شواهد علمی وجود دارد که اهمیت علاقه به کار شما را نشان می دهد. برخی از آنها علاقه زیادی به یادگیری مادام العمر دارند، اما همانطور که اشاره شده است، یکی از کلیدهای توسعه استعداد، پرورش شور و اشتیاق کارگر است. به عبارت دیگر، افرادی که به کاری که انجام می دهند علاقه مند هستند، شادتر، رضایت بیشتری دارند و عملکرد بهتری دارند. اگر علاقه مند به خدمت به مردم و علاقه مند به قانون هستید، باید درخواست پذیرش در دانشکده حقوق را در نظر بگیرید.

دلسوزی برای مشتریان

بدون دلسوزی برای موکلان خود، یک وکیل هرگز به پتانسیل حرفه ای واقعی خود دست نخواهد یافت. ذهن‌های برتر حقوقی در این زمینه تقریباً همیشه وقتی به دانشجویان حقوق و وکلای مشتاق مشاوره می‌دهند، دلسوزی و خدمات را برجسته می‌کنند. وکیلی که متعهد به نمایندگی و کمک به موکلان خود باشد، احتمالاً در زندگی حرفه ای خود معنا و موفقیت خواهد یافت.

مهارت های ارتباطی عالی

در یک سطح اساسی، وکلا ارتباط برقرار می کنند. آنها با موکلان خود ارتباط برقرار می کنند، با سایر طرفین پرونده ارتباط برقرار می کنند و با دادگاه ارتباط برقرار می کنند. فراتر از آن، وکلا به طرق مختلف ارتباط برقرار می کنند. یک وکیل عالی می‌داند که چگونه می‌تواند ایده‌های مهم را در نوشتن حقوقی رسمی، در ایمیل‌های غیررسمی، در مکالمات تلفنی، از طریق بحث در محیط‌های قانونی رسمی و در مکالمات خصوصی مطرح کند. دانشجویان حقوق و وکلای مشتاق هرگز نباید فرصتی را برای تقویت مهارت های ارتباطی خود از دست بدهند. این فقط در مورد قانون نیست.وکلا باید بدانند که چگونه با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنند و چگونه توانایی های حرفه ای خود را در مشاوره با مشتریان احتمالی نشان دهند. به یاد داشته باشید، بزرگترین ذهن حقوقی جهان تا زمانی که استخدام نشوند نمی توانند از مهارت های خود استفاده کنند.

تمایل به گوش دادن

یکی از دست کم گرفته‌شده‌ترین ویژگی‌هایی که تقریباً هر وکیل موفقی به اشتراک می‌گذارد، توانایی قوی و تمایل به گوش دادن است. اگرچه گوش دادن قوی بخشی از مهارت های ارتباطی کلی است، مهم است که گوش دادن را به عنوان ویژگی حرفه ای خود برجسته کنید. ارتباط موثر یک خیابان دو طرفه است. بسیاری از مردم وقت و انرژی خود را برای درک و درک کامل آنچه طرف مقابل می گوید، صرف نمی کنند. وقتی واقعاً گوش های خود را باز کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که مردم حتی اطلاعات بیشتری را که فکر می کردید به شما می دهند. گوش دادن به صحبت های مشتریان، گوش دادن به شهود، گوش دادن به وکیل مخالف خود و گوش دادن به دادگاه می تواند تفاوت بین برنده شدن و باخت یک پرونده باشد. وکلای بزرگ همه اطلاعات مربوطه را در اختیار می گیرند، آن ها را تجزیه و تحلیل می کنند و یک برنامه اقدام ایجاد می کنند.

دانش قانون

تصور کنید که در یک تصادف کامیون در یک بزرگراه محلی آسیب دیده اید. احتمالاً می خواهید به یک وکیل مجرب آسیب های شخصی مراجعه کنید. اگر قصد راه اندازی یک شرکت را دارید و می خواهید در مورد تشکیل شرکت راهنمایی بگیرید، بدون شک می خواهید یک وکیل تجاری با تجربه پیدا کنید. در حالی که وکلای موفق بسیاری از ویژگی های مشترک را دارند، ممکن است به مجموعه ای از قوانین متمایز تکیه کنند. دانش حقوقی مورد نیاز برای یک وکیل حقوقی شرکتی موثر بسیار متفاوت از دانش حقوقی مورد نیاز برای کمک به زوج برای پیگیری یک فرزندخواندگی خصوصی است. وکلای بزرگ حوزه عمل خود را می دانند. بخشی از این دانش ناشی از تجربه است. بخشی از آن ناشی از آموزش است. اگر در حال حاضر تحصیلات حقوقی خود را دنبال می کنید، می خواهید کلاس های مناسب دانشکده حقوق را بیابید که در آینده برای شما مفیدترین باشد.

توانایی نوشتن قوی

یکی از ویژگی های مشخصی که همه وکلای موفق به اشتراک می گذارند، مهارت های نوشتن عالی است. فریب رویه های پر زرق و برقی را که همیشه در تلویزیون رایج است نخورید، اکثریت قریب به اتفاق وکلا زمان بیشتری را صرف نوشتن می کنند تا بحث های شفاهی. وکلای موفق باید بتوانند اسناد قانونی مؤثر، روشن و مستدل تهیه کنند. اگر می خواهید اکنون اقدامی انجام دهید که به شما کمک کند در آینده وکیل بهتری شوید، بر تقویت مهارت های نوشتاری خود تمرکز کنید. وکیلی که بتواند داستان قانع‌کننده‌ای را بیان کند که تمام حقایق و استدلال‌های مربوطه را در هم می‌پیچد، وکیلی است که برای مدت طولانی موفق خواهد بود.

خلاقیت

وقتی به شغل وکالت فکر می کنید، ممکن است خلاقیت اولین ویژگی ای نباشد که به ذهن شما خطور می کند. با این حال، برخلاف تصور رایج اکثر مردم، وکلای موفق اغلب افرادی بسیار خلاق هستند. قانون صرفاً یک علم نیست. یک هنر برای رویه حقوقی مؤثر وجود دارد. به یاد داشته باشید، هر مشتری که یک وکیل با او سروکار دارد، مجموعه ای منحصر به فرد از اهداف، اهداف و نگرانی های خود را دارد. در برخی موارد، تفکر «خارج از جعبه» می‌تواند به ایجاد راه‌حلی کمک کند که مشتری ممکن است هرگز متوجه نشود که ممکن است. وکلای موفق می دانند چگونه خلاقیت خود را متناسب با هر موقعیتی تنظیم کنند. به همه موارد باید با دید باز برخورد کرد.

قضاوت خوب

گاهی اوقات، وکلا ملزم به قضاوت هستند – هم برای خودشان و هم برای موکلانشان. به عنوان مثال، یک وکیل ممکن است تصمیم بگیرد که آیا یک ادعای حقوقی اصلاً ارزش پیگیری دارد یا خیر. از طرف دیگر، یک وکیل ممکن است عمیقاً در مذاکرات حل و فصل مشارکت داشته باشد و موکل او ممکن است نظر آنها را در مورد یک معامله پیشنهادی بپرسد. برای روشن بودن، موکل در نهایت مسئول انتخاب است، اما وظیفه وکیل این است که اطمینان حاصل کند که موکل همه اطلاعات مربوطه را می داند و درک می کند تا بتواند آگاهانه تصمیم بگیرد. وکیلی که قضاوت خوبی ندارد، وکیلی است که مدت زیادی در این زمینه دوام نخواهد آورد.

یک شک و تردید سالم

هر وکیل موفقی شک و تردید سالمی دارد. این بدان معنا نیست که شما باید یک فرد بدبین یا منفی باف باشید، اما به این معنی است که باید از این واقعیت آگاه باشید که آنچه به شما گفته می شود ممکن است بیانگر کامل داستان نباشد. بسیاری از وکلای باتجربه داستانهایی درباره اشتباهاتی دارند که در زمان شروع کارشان مرتکب شدند. یک خطای رایج که تقریباً هر وکیل کارکشته حداقل یک بار مرتکب شده است، این است که شخص را بدون تأیید صحیح باور می کند. در بسیاری از موارد، مشتریان و شاهدان جزئیات مهم را کنار می گذارند. در نتیجه، وکیل برای یک غافلگیری ناخوشایند در جاده آماده می شود. وکلای موفق همیشه این شک و تردید سالم را حفظ می کنند. اگر چیزی «اشتباه» یا «خاموش» به نظر می‌رسد، آن‌ها برای تأیید اطلاعات وقت می‌گذارند.

استقامت

در نهایت، وکلای موفق می دانند چگونه استقامت کنند. قانون عرصه سختی است. دلیلی برای پوشاندن شکر وجود ندارد. وکالت می تواند یکی از پر ارزش ترین و پرمعنی ترین مشاغل موجود باشد، اما کار زیادی نیز دارد. همانطور که در مورد هر حرفه ای صادق است، موفقیت نیاز به تلاش دارد. روزهای سختی خواهد بود. ممکن است در برخورد با مشتری که بی جهت زندگی شما را سخت می کند، وکیل مخالفی که بی دلیل بی ادبانه رفتار می کند، یا قاضی که در مورد یک موضوع کلیدی رویه ای به اشتباه حکم می کند، گیر کرده باشید. ممکن است به سادگی ناامید شوید زیرا آن روز صبح قهوه داغ را روی پیراهن خود ریخته اید. اتفاق می افتد. چیزی که وکلای موفق را از وکلای معمولی متمایز می‌کند این است که آنها می‌دانند چگونه در زمان‌های چالش‌برانگیز استقامت کنند تا به لحظات پربار و معناداری برسند که ارزش آن را دارد.

جهت مشاوره حقوقی حضوری و درخواست وکیل با شماره ۸۸۹۶۸۳۷۲ تماس حاصل نمایید.

 

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز