وکیل آنلاین

پرونده رامین را با جدیت دنبال می کنیم

علی-اصغر-پیوندی

پرونده رامین را با جدیت دنبال می کنیم

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: پرونده یاسین رامین را با جدیت پیگیری می کنیم تا حقی از جمعیت هلال احمر تضییع نشود.

علی اصغر پیوندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با تایید ادامه رسیدگی به پرونده یاسین رامین گفت: از زمان برگزاری جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده اطلاعی ندارم اما امیدواریم به زودی نتایج اولیه بازپرسی و دادگاه اعلام شود.

تاکنون چهار جسله دادگاه برای رسیدگی به پرونده یاسین رامین برگزار شده است.

وی مرداد سال 95 به دنبال شکایت سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر به دلیل اختلاف حساب با این جمعیت، با حکم قضایی بازداشت شد.

برای رامین که به دلیل شکایت این سازمان در زندان بود، قرار وثیقه 29 میلیارد تومانی صادر شد اما وی از روز بیست و چهارم مرداد همین سال به دلیل عجز از پرداخت وثیقه در زندان بود. رامین متهم پرونده سازمان تدارکات پزشکی با قرار وثیقه ملکی در تاریخ یازدهم اسفند ماه 1395 از زندان آزاد شد.

* سازمان جوانان و داوطلبان هلال احمر ادغام نمی شوند

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان این که مخالف ادغام این سازمان جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با یکدیگر هستم، افزود: ادغام این دو با یکدیگر سبب آسیب به وظایف این دو سازمان می شود. داوطلبان کار متفاوتی دارند و فضای سازمان جوانان هلال احمر نیز سنخیتی با داوطلبان ندارد.

پیوندی گفت: به بهانه صرفه جویی نباید این سازمان ها را که فعالیت و عملکرد خوبی دارند، با هم ادغام کرد. ادغام زمانی اتفاق می افتد که عملکرد نهادها و سازمان های خوب نباشد.

* هلال احمر آغازگر «نذر آب» است

رئیس جمعیت هلال احمر درخصوص طرح نذر آب گفت: راه کارهای مختلفی برای اجرایی شدن طرح نذر آب ارایه شده ولی نیازمند کار کارشناسی است؛ زیرا نمی توان طرحی را بدون انجام مطالعات کافی آغاز کرد.

وی افزود: در هفته آینده این طرح به صورت رسمی آغاز می شود و 19 کاروان برای ارائه بسته های معیشتی و تانکرهای آب عازم استان سیستان و بلوچستان می شوند که امیدواریم ارگان های مختلف نیز همکاری خود را آغاز کنند؛ زیرا هلال احمر به تنهایی قادر به انجام این طرح نیست.
نذر آب طرحی است که به همت جمعیت هلال احمر هفته آینده به صورت رسمی آغاز می شود. در این طرح نیروهای هلال احمر به همراه دیگر ارگان های مربوطه و خیران به مناطقی که دچار خشکسالی شده اند، می روند و بسته های معیشتی و دیگر لوازم ضروری را در اختیار مردم نیازمند قرار می دهند.

* موسسه آموزش عالی هلال احمر تعطیل می شود

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ابلاغیه شورای عالی اداری مبنی بر انحلال موسسات آموزشی متعلق به ارگان های دولتی گفت: باید فعالیت موسسه آموزش عالی هلال احمر را تعطیل کنیم اما وظیفه آموزش همگانی و آموزش تخصصی به امدادگران هلال احمر را ادامه می دهیم ولی بر اساس این ابلاغیه امکان ارایه مدرک نداریم.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه