وکیل آنلاین

همه مسئول پاسخگویی به ملت هستند

جهانگیری

همه مسئول پاسخگویی به ملت هستند

معاون اول رییس جمهوری گفت: همه نهادهای کشور هر تصمیمی که برای آینده و سرنوشت نظام و ایران می گیرند باید مقابل ملت پاسخگو باشند.

«اسحاق جهانگیری» صبح امروز – یکشنبه – در آیین اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی فارابی اظهار داشت: نهادهای حاکمیتی امروز مسئولیت مهمی بر عهده دارند؛ پیش نیاز انجام وظیفه مسئولیت همه نهادها این است که در چارچوب قانون عمل کنند و پاسخگوی تصمیماتی که می گیرند، باشند.

وی تاکید کرد: دولت، مجلس، قوه قضاییه، مجمع تشخیص مصلحت نظام هر کدام به سهم خود در حیطه اختیارات و وظایفشان در برابر تصمیماتی که در مورد سرنوشت یک ملت و کشور می گیرند باید پاسخگو باشند.

جهانگیری افزود: امروز مقطعی نیست که نخبگان ایران نسبت به سرنوشت کشور احساس مسئولیت نکنند، هر جایی که لازم است باید کمک و با مردم و مسئولان گفت و گو کنند و اگر هم لازم شد به حاکمیت هشدار بدهند.

اختتامیه دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه تحقیقات علوم انسانی و اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام و المسلمین رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و برخی معاونان وزیر علوم در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز