وکیل آنلاین

مشکلات کشور با انتقادهای غیرواقعی از دولت حل نمی شود

انتقادهای-غیرواقعی-از-دولت

مشکلات کشور با انتقادهای غیرواقعی از دولت حل نمی شود

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتقادهای تند و غیرواقعی نسبت به دولت تدبیر و امید نمی تواند مشکلات کشور را برطرف کند

 

ابوالفضل حسن بیگی روز چهارشنبه : 90 درصد مشکلات اقتصادی به واسطه توطئه و کارشکنی های استکبار جهانی به کشور تحمیل شد و نقش دولت تدبیر و امید نقش کمرنگی در شکل گیری چالش های موجود دارد.

وی با بیان اینکه منشا مشکلات کنونی ایران دشمنی و کینه توزی آمریکایی هاست، خاطرنشان کرد: البته باید بپذیریم که باید مدیریتی بهتر نسبت به بعضی از مشکلات اقتصادی در کشور صورت می گرفت اما نباید تمام چالش های موجود را به گردن دولت انداخت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمان حاضر تفرقه افکنی و تخریب دولت باعث شادی دشمنان می شود و باید با تدبیر و شناسایی گره های کور مشکلات اقتصادی، برای عمران و آبادانی در این نظام مقدس در تلاش باشیم.

حسن بیکی اضافه کرد: باید همانند دوران هشت سال دفاع مقدس روحیه جهادی در کشور تقویت شود و با پای کار آمدن همه مسوولان و دوری از تفکر جزیره ای و حزبی رمز عبور از مشکلات کنونی کشور است.

وی تصریح کرد: آحاد مردم و مسوولان با هر گرایشی یک دشمن واحد دارند و باید با ایستادگی در برابر کارشکنی آمریکایی ها برای رونق اقتصادی در کشور تلاش کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید یک صدای واحد در کشور شنیده شود و توجه به منویات رهبر انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی و حمایت تولیدات ملی راهبردی است که می تواند به کاهش بیکاری در ایران اسلامی بینجامد.

وی بیان داشت: رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی و رفع موانع پیش روی این واحدها باید در اولویت کاری دولت باشد و نمایندگان مجلس در کنار دولت برای رفع گرفتاری های مردم هستند.

حسن بیکی افزود: افزایش قیمت مواد اولیه برای تولید کالا و رکود بازار از جمله مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان است که باید با مدیریتی اصولی برای رفع دغدغه صنعتگران سمنان تلاش کرد.

نشست طرح سوال نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری روز سه شنبه برگزار شد و از پنج سوال مطرح شده، نمایندگان از پاسخ رئیس جمهوری به چهار سوال قانع نشدند.

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

 

افزودن یک دیدگاه