وکیل آنلاین

مشارکت مردم در ایجاد امنیت پایدار غیر قابل انکار است

فرمانده-یگان-های-ویژه-ناجا

مشارکت مردم در ایجاد امنیت پایدار غیر قابل انکار است

فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی (ناجا) همکاری و مشارکت مردم در تولید امنیت را مهم ارزیابی کرد و گفت: ایجاد امنیت پایدار بدون مشارکت مردم امکان پذیر نخواهد بود.

سردار حسن کرمی، وظیفه نیروی انتظامی در این برهه از زمان را سخت و حساس برشمرد و خاطر نشان کرد: پلیس با حضور خود در کنار و در خدمت مردم، همراهی و اعتماد جامعه را جلب کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب های اجتماعی امروز جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از دسیسه های طراحی شده از سوی دشمنان نظام اسلامی از بین بردن امید و امنیت در سطح جامعه است که با برنامه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به دنبال این هدف هستند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه یگان ویژه، مهار حوادث، بدون تلفات و با کمترین آسیب‌ها است، افزود: کلید موفقیت در انجام این امور، حفظ آمادگی جسمانی و ارتقای روزافزون آن است که این مهم، مستلزم کسب آموزش و مهارت های لازم است.

سردار کرمی به نحوه آموزش در یگان ویژه اشاره کرد و گفت: آموزش کارکنان یگان های ویژه ناجا باید منجر به مهارت افزایی آنها شود؛ یعنی هر شخصی در شغل و تخصص خود باید حرفه ای شود و مهارت های لازم را کسب کند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به حوادث اخیر، یگان ویژه را سپر محکم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ما سرباز انقلابیم و باید سربازان خوبی باشیم، مسئولیت و ماموریت ما خیلی سنگین است و ذره ای از اصول انقلاب اسلامی مان عقب نشینی نخواهیم کرد.

سردار کرمی با بیان اینکه حریم امن انقلاب به راحتی به دست نیامده است، افزود: باید قدردان این نظام و حریم امنی که هم اکنون در کشور وجود دارد، باشیم چراکه شهدای زیادی برای به دست آمدن این حریم امن جان خود را از دست داده اند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز