وکیل آنلاین

رئیس کل دادگستری استان سمنان:مبارزه با مفاسد اقتصادی از برنامه های دستگاه قضا در جذب سرمایه گذاران است

قوه قضاییه

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

مبارزه با مفاسد اقتصادی از برنامه های دستگاه قضا در جذب سرمایه گذاران است

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: رفع موانع قضایی و حقوقی سرمایه گذاری و مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله برنامه های دستگاه قضا برای جذب سرمایه گذاران است.

به گزارش دادگستری استان سمنان، سید محسن مظهری در نشست برنامه ریزی، نظارت و اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی ،حمایت از فعالیتهای اقتصادی مشروع در راستای رفع مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه گذاران را از مهم ترین برنامه های دستگاه قضایی برای حمایت از سرمایه گذاران استان عنوان کرد و افزود: این ستاد به منظور افزایش امنیت سرمایه گذاری تشکیل می شود.

مظهری ادامه داد: با ایجاد امنیت اقتصادی، سرمایه گذاران و کارآفرینان با احساس آرامش و امنیت به فعالیتهای اقتصادی خواهند پرداخت.

رییس شورای قضایی استان سمنان با بیان اینکه دشمنان، امروز، مسئله اقتصاد کشور را هدف قرار داده اند، اظهار کرد: دشمن با اعمال تحریمها می خواهد وضعیت اقتصادی کشورمان را متلاطم و نابسامان کند که باید برای مقابله با این مساله هوشیار باشیم.

مظهری، تضعیف وضعیت معیشتی مردم را از دیگر برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام برشمرد و افزود: رفع موانع قضایی و حقوقی سرمایه گذاری و مبارزه با مفاسد اقتصادی از دیگر برنامه های دستگاه قضا در جذب سرمایه گذاران محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: امنیت اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی دو موضوعی است که در ابلاغیه اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه بر آن تاکید شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
telegram رئیس کل دادگستری استان سمنان:مبارزه با مفاسد اقتصادی از برنامه های دستگاه قضا در جذب سرمایه گذاران استinstagram رئیس کل دادگستری استان سمنان:مبارزه با مفاسد اقتصادی از برنامه های دستگاه قضا در جذب سرمایه گذاران است
دانلود اپلیکیشن دادورزیار :

android رئیس کل دادگستری استان سمنان:مبارزه با مفاسد اقتصادی از برنامه های دستگاه قضا در جذب سرمایه گذاران است

 

منبع : پایگاه خبری قوه قضاییه

پست های مرتبط

کارشناس حقوق

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز