وکیل آنلاین

صندوق های بازنشستگی با چالش جدی مواجه هستند

بحران-صندوق-های-بازنشستگی

صندوق های بازنشستگی با چالش جدی مواجه هستند

 

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صندوق های بازنشستگی با بحران مواجه هستند و این موضوع در رسانه‌ها به عنوان یک چالش جدی مطرح شده است که واقعیت دارد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی، جمشید تقی زاده روز چهارشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان نمونه کشوری که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، افزود: صندوق های بازنشستگی جزئی از کل نظام تامین اجتماعی محسوب می شوند. زمانی که سخن از بحران صندوق های بازنشستگی مطرح می‌شود منظور شرایط نقدی آنهاست. بحران بر این صندوق‌ها سایه افکنده است و در سالهای آینده نیز وضعیت سخت تر خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ابراز امیدواری کرد که با تدابیر لازم دولت، مجلس و دیگر مسئولان بتوانیم مشکلات پیش رو را بهتر حل کنیم.

وی در خصوص بحران های ابجاد شده در صندوق‌های بازنشستگی گفت: یکی از این عوامل بازنشستگی های پیش از موعد و دیگری عدم پرداختن به این صندوق ها و همچنین افزایش ناگهانی حقوق در دو سال آخر خدمت است.
تقی زاده اعلام کرد: برای حل این بحران و این گونه مسائل باید راه‌های عملی و تدابیر خاصی اندیشیده شود و ناامیدی ها در این خصوص به امیدواری تبدیل شود چرا که اگر امید در جامعه نباشد و امید باز تولید نشود جامعه با چالش هایی مواجه خواهد شد بنابراین همه در پمپاژ امید به جامعه مسئول هستیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی تاکید کرد: در جلسه ای که با استاندار تهران داشتیم قرار شد که 40 هکتار زمین در بهترین نقطه تهران در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری گذاشته شود تا دهکده سلامت برای بازنشستگان تاسیس شود.

 

ادامه دارد…

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز