وکیل آنلاین

سخنران راهپیمایی ۱۵ خرداد شهرستان ورامین دادستان کل کشور خواهد بود.

سید-حسین-محمودی

سخنران راهپيمايي 15 خرداد شهرستان ورامين دادستان کل کشور خواهد بود.

محسن محمودي در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌هاي 14 و 15 خرداد شهرستان ورامين اظهار داشت: 14 خرداد روز رحلت حضرت امام خميني (ره) است که در اين روز خاطرات بسيار تلخ و تأسف باري يادآوري مي‌شود.

محمودی تاکید کرد : به جايگاه، شخصيت و ويژگي‌هاي بارز حضرت امام (ره) بايد به‌طور جدي پرداخته شود به همین خاطر در 14 و 15 خرداد اين مسائل را بررسي و دنبال مي‌کنيم.

امام‌جمعه موقت ورامين افزود: مقام معظم رهبري سال‌هاست که در خصوص تحريف شخصيت و تفکر حضرت امام (ره)، هشدار و تذکر داده‌اند.
وي خاطرنشان کرد: يکي از بهترين وسايل جلوگيري از تحريف شخصيت و تفکرات حضرت امام خميني (ره)، وصيت‌نامه ايشان است که درخواست کرده‌ايم از نهادها وادارات، فرمانداري، شهرداري، بخشداري و ساير مجموعه‌ها که وصيت‌نامه‌ي حضرت امام (ره) را طرح کنند و فراخوان کنند.
محمودي همچنين متذکر شد: در بحث وصيت امام و تبيين شخصيت ايشان، نهادها وادارات، جلسات روشنگري برگزار کنند. به‌خصوص در اين ماه پربرکت فرصت خوبي است تا در اين عرصه به بيان سيره‌ي حضرت امام (ره) پرداخته شود.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران در خصوص مراسم رحلت امام خميني (ره) گفت: مراسم شهرستاني ما طبق روال هرسال شب 15 خرداد در مسجد رضويه برگزار مي‌شود و روز 14 خرداد مراسم تجديد ميثاق با بنيان‌گذار جمهوري اسلامي را خواهيم داشت که براي مردم بسيار حائز اهميت است.
وي خاطرنشان کرد: در سال گذشته از شهر ورامين حدود 3500 زائر به مرقد حضرت امام (ره) اعزام‌شده بودند و امسال با توجه به تقارن اين روز با ماه مبارک رمضان، قطعاً باشکوه‌تر از هرسال، مردم ديار 15 خرداد به ديدار بنيان‌گذار جمهوري اسلامي خواهند شتافت.
محمودي گفت: با توجه به شرايط موجود، مراسم رحلت حضرت امام (ره) بايد هرچه باشکوه‌تر با حضور مقام معظم رهبري برگزار شود که اين مراسم، مراسمي شاخص و محوري است.
امام‌جمعه موقت ورامين در خصوص مراسم 15 خرداد نيز گفت: راهپيمايي 15 خرداد طبق روال هرساله باشکوه‌تر و منسجم‌تر برگزار خواهد شد که در سطح ملي بازتاب گسترده و تأثيرگذاري دارد و سخنران راهپيمايي 15 خرداد ورامين حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدجعفر منتظري دادستان کل کشور است.
وي تصريح کرد: همچنين همايش 15 خرداد را خواهيم داشت که مورخ 9 خرداد در دانشگاه آزاد ورامين با پيام اين مراسم با پيام حضرت آيت‌الله جوادي آملي آغاز خواهد شد و مهمان ويژه‌ي اين همايش حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدحسن ابو ترابي امام‌جمعه موقت تهران هستند.
رئيس شوراي هماهنگي استان تهران اظهار داشت: با برگزاري اين برنامه‌ها، به دنبال ارزش‌هاي انقلاب هستيم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : قوه قضائیه

افزودن یک دیدگاه