وکیل آنلاین

سامانه فروش محصولات هنرستان های استان تهران رونمایی شد

محصولات-هنرستانها

سامانه فروش محصولات هنرستان های استان تهران رونمایی شد

 

سامانه فروش محصولات هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش شهرستان های استان تهران با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش وپرورش رونمایی شد.

 

در این سامانه که روز سه شنبه در هنرستان کار و دانش طریقت جوادآباد رونمایی شد، محصولات تولیدی دانش آموزان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش شهرستان های استان تهران به منظور فروش ، در معرض دید عموم افراد قرار می گیرد.

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حاشیه این مراسم گفت : سامانه ‘ فهک’ به آدرس www.fahak.teo.ir با هدف تحقق شعار سال در حمایت از کالای ایرانی راه اندازی شده و در آن محصولات تولیدی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش شهرستان های استان تهران در معرض عموم قرار می گیرد.

منوچهر پرنو افزود : محصولات تولیدی هنرجویان در زمینه های صنعت ، خدمات ، هنر و صنایع دستی و کشاورزی که قابلیت رقابت در بازار را دارند در این سامانه بارگذاری می شود.

وی گفت : این سامانه برای نخستین بار در سطح استان تهران راه اندازی شده و با استفاده از آن تلاش می شود که دانش و علم هنرجویان به تولید محصولات بازار پسند منجر شود.

پرنو افزود : در حال حاضر 62 هزار دانش آموز در 275 هنرستان فنی و حرفه ای و کار و دانش استان تهران در رشته های مختلف مشغول به تحصیل می باشند که این تعداد نسبت به سال گذشته از رشد 22 هزار نفری برخوردار شده است.

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کار و دانش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اظهار داشت: بیشتر دانش آموزان به اختیار به سمت هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش هدایت شده اند.

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

 

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز