وکیل آنلاین

دولت ۱۱۰ هزار میلیارد تومان بدهی خود را تهاتر می کند

تهاتر-بدهی-دولت

دولت 110 هزار میلیارد تومان بدهی خود را تهاتر می کند

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به دولت اجازه داده است که در سال 97، بدهی خود به بخش های مختلف را تا 110 هزار میلیارد تومان تهاتر کند.

 

علی قربانی روز دوشنبه اظهار داشت: دولت می تواند 110 هزار میلیارد تومان از اموال و دارایی خود را با بخش های مختلف تهاتر کند.

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت می تواند اموال خود را بابت بدهی واگذار کند گفت: رویکرد مجلس واگذاری ها به بخش خصوصی است زیرا یکی از مشکلات در گذشته این بود که برخی واگذاری ها به شبه دولتی ها انجام شد.

وی تصریح کرد: واگذاری پتروشیمی خراسان به چند سهامدار مصداق این مشکلات است و اکنون توسعه این شرکت با مشکل روبه رو به رو شده است.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری ها برای ارتقای خدمات درمانی در استان خبر داد و گفت: در نشست با معاون درمان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، ارتقای شمار تخت های بیمارستان آشخانه به 96 تخت مطرح و پیگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: برای سرعت دادن به اجرای پروژه راهسازی محور بجنورد- جنگل گلستان هم اعتبارات خوبی منظور شده است و اکنون 35 میلیارد نیاز است تا با اجرای خط کشی ها، 26 کیلومتر دیگر از این محور به بهره بردای برسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح توسعه در آلومینا در جاجرم اظهار داشت: شمش آلومینای جاجرم با 10 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری تا سه ماه دیگر به بهر بردرای می رسد و سالانه هشت هزار میلیارد ریال شمش تولید می کند.

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز