وکیل آنلاین

بیش از ۱۸ هزار نفر جذب دستگاه های اجرایی می شوند

حسین توکلی - بیش از 18 هزار نفر جذب دستگاه های اجرایی می شوند

بیش از 18 هزار نفر جذب دستگاه های اجرایی می شوند

مشاورعالی و سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: 18 هزار و 210 نفر توسط 9 دستگاه متقاضی پس از طی دیگر مراحل آزمون از جمله گزینش، جذب خواهند شد.

حسین توکلی روز دوشنبه افزود: نتایج پنجمین آزمون متمرکز استخدامی دستگاه های اجرایی کشور هم اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی افزود: کارنامه نتایج آزمون داوطلبان پنجمین استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی کشور در سال 1397 به همراه اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی درخصوص اعلام فهرست چند برابر ظرفیت دستگاه ها، به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام و طی مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد.

وی افزود: برای کلیه داوطلبان حاضر در آزمون حسب مورد براساس اولین انتخاب کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان ضرورت دارد براساس موارد مندرج در اطلاعیه ای که به همراه کارنامه آنان بر روی سایت سازمان قرار گرفته اقدام کنند.

توکلی گفت: در پنجمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال 1397 تعداد 427 هزار و 701 داوطلب برای 9 دستگاه اجرایی ثبت نام کردند که 366 هزار و 170 داوطلب در جلسه آزمون حاضر شده و با توجه به اینکه ظرفیت جذب و یا پذیرش 18 هزار و 210 نفر بوده است تعداد 27 هزار و 440 نفر به عنوان معرفی شدگان چند برابر دستگاه های اجرایی برای شرکت در سایر مراحل گزینش معرفی شده اند.

به گزارش ایرنا، پنجمین آزمون استخدامی صبح روز جمعه 15 تیرماه 97 با حضور 427 هزار و 701 نفر برگزار شد که از این تعداد، 268 هزار و 322 نفر زن و 159 هزار و 374 نفر مرد و در 139 شهرستان و 234 حوزه امتحانی برگزار شد.

دستگاه های متقاضی برای پنجمین آزمون استخدامی شامل وزارت آموزش و پرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه هستند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه