وکیل آنلاین

موسوی مطرح کرد: سهم ناچیز تهرانی‌ها از ردیف بودجه بهبود زیرساخت‌های ورزشی/ مجمع نمایندگان تهران پیگیر تخصیص اعتبار درآمدهای مالیاتی به ورزش

مجلس شورای اسلامی

موسوی مطرح کرد:

سهم ناچیز تهرانی‌ها از ردیف بودجه بهبود زیرساخت‌های ورزشی/ مجمع نمایندگان تهران پیگیر تخصیص اعتبار درآمدهای مالیاتی به ورزش

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس از تخصیص نیافتن میزان قانع‌کننده‌ای از درآمد مالیاتی برای بهبود زیرساخت‌های ورزشی تهرانی‌ها انتقاد کرد.
سید فرید موسوی با بیان اینکه استان تهران علی رغم آنچه که به نظر می‌آید به لحاظ تخصیص اعتبارات بودجه‌ای در مضیقه است، گفت: این مسئله در حوزه ورزش بیش از هر حوزه دیگری نمود دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس مصوبات مجلس سهم قابل توجهی از مالیات کشور توسط استان تهران تهیه می‌شود  ولی در تخصیص اعتبارات همواره این کلانشهر مورد بی‌مهری است.

وی با تأکید بر اینکه تهران فقط محدوده بالاتر از میدان ونک نیست و مناطقی مثل اسلامشهر، ورامین و پردیس نیز از استان تهران به شمار می‌آیند، اضافه کرد: همین بی‌مهری بودجه‌ای به تهران موجب شده است که با وجود جمعیت بالا در استان اما امکانات به اندازه کافی در اختیار این مردم قرار نگیرد و استان تهران به نسبت جمعیت خود با محرومیت مواجه شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه بر اساس قانون بودجه سال گذشته قرار بود ۰٫۲۷ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش اختصاص پیدا کند و با توجه به اینکه ۹۰ درصد مالیات کشور از تهران تأمین می‌شود، عدالت حکم می‌کرد که نیمی از این رقم در تهران هزینه و صرف بهبود زیرساخت‌های ورزشی شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان تهران پیگیر تخصیص اعتبارات درآمدهای مالیاتی به بخش ورزش کشور است، افزود: کلانشهر تهران به دلیل شرایط نامساعد محیط زیستی و بهداشت روانی نیاز مبرم به ایجاد شادابی دارد و ورزش اصلی‌ترین عامل برای ایجاد نظاط و شادابی در سطح استان است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
telegram موسوی مطرح کرد:  سهم ناچیز تهرانی‌ها از ردیف بودجه بهبود زیرساخت‌های ورزشی/ مجمع نمایندگان تهران پیگیر تخصیص اعتبار درآمدهای مالیاتی به ورزشinstagram موسوی مطرح کرد:  سهم ناچیز تهرانی‌ها از ردیف بودجه بهبود زیرساخت‌های ورزشی/ مجمع نمایندگان تهران پیگیر تخصیص اعتبار درآمدهای مالیاتی به ورزش
دانلود اپلیکیشن دادورزیار :

android موسوی مطرح کرد:  سهم ناچیز تهرانی‌ها از ردیف بودجه بهبود زیرساخت‌های ورزشی/ مجمع نمایندگان تهران پیگیر تخصیص اعتبار درآمدهای مالیاتی به ورزش

منبع : پایگاه خبری خانه ملت

پست های مرتبط

کارشناس حقوق

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز