وکیل آنلاین

برای جمع اوری معتادان پلیس و سپاه به کمک بهزیستی امدند

پلیس

برای جمع اوری معتادان پلیس و سپاه به کمک بهزیستی امدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس و سپاه جهت جمع آوری 15 هزار معتاد در پایتخت به کمک بهزیستی آمدند اما مشکل کنونی در این زمینه کمبود جا برای نگهداری معتادان است.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در بیست و یکمین مرحله از طرح رعد پلیس پیشگیری تهران افزود: مدت زمان نگهداری این معتادین سه ماه اعلام شده است اما با توجه به آنکه معتادان در طول سه ماه پاکسازی نمی شوند بنابراین این مدت باید به 6 ماه الی یک سال افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: 267 حکم قضایی برای سارقان که طی چند وقت گذشته کار اطلاعاتی بر روی آنها انجام شد به حالت اجرایی در آمد.

به گفته رحیمی، 500 نفر از سارقان و مالخران در طرح رعد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این طرح از شنبه هفته جاری آغاز و 700 پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت، اعلام کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته هفت هزار و 650 مورد از اموال مردم و 165 دستگاه موتورسیکلت و خودرو از سارقان کشف شد.

وی با اشاره به شناسایی و انهدام 19 باند از سارقان در این طرح گفت: 86 درصد از اموال کشف شده مال باختگان که ارزش ریالی آن بالغ بر هفت میلیارد و 700 میلیون تومان بود، شناسایی شد.

رحیمی افزود: از این سارقان 238 نفر سابقه دار و نیز 263 نفر برای اولین بار دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بررسی 55 پرونده کالای قاچاق را از دیگر اقدامات پلیس پیشگیری تهران در این طرح اعلام کرد و گفت: در این زمینه 33 نفر دستگیر شدند که 30 هزار قلم کالای قاچاق به ارزش 4 میلیارد تومان از پنج باند کشف شد.

وی افزود: در ادامه بررسی های صورت گرفته 22 سلاح جنگی و 88 سلاح سرد از 10 نفر کشف و 58 نفر برای توزیع مشروبات الکی دستگیر شدند.

رحیمی ادامه داد: در طرح مهام، برخی از واحدهای صنفی مثل طلافروشی، مغازه و فروشگاه های بزرگ با پلیس 110 ارتباط دارند که از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار بار به این فروشگاه ها سرکشی شده در حالی که اعلام سرقتی کمتر از دو درصد بوده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

پست های مرتبط

افزودن یک دیدگاه

سایت ساز