وکیل آنلاین

کی روش خواستار عذرخواهی رسمی نایک شد

کی-روش

کی روش خواستار عذرخواهی رسمی نایک شد

به دلیل تحریم های بین المللی علیه  ایران شرکت آمریکایی «نایک» از دادن کفش ورزشی به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران خودداری کرد. «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی ایران نیز در بیانیه ای اعلام کرد،نایک باید از ایران عذرخواهی کند.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه با اعلام این خبر نوشت: این شرکت پیش تر در بیانیه ای اعلام کرده بود که تحریم های آمریکا بدین معنی است که نایک به عنوان یک شرکت آمریکایی نمی تواند برای فوتبالیست های تیم ملی ایران تجهیزات ورزشی از جمله کفش فراهم آورد.

کی روش که طبق برنامه، جمعه پیش رو شاگردانش را برای نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف مراکش می فرستد؛ با اشاره به این بیانیه آن را غیر ضروری دانست و از فدراسیون بین الملی فوتبال (فیفا) درخواست کمک کرد.

کی روش در مصاحبه با اسکای اسپورت نیز اظهار داشت: این اقدام به نوعی برای ما الهام بخش است؛ علاوه بر این به نظر من، آخرین اظهار نظر نایک غیر ضروری است چرا که همه از تحریم ها آگاهی دارند.

وی خاطرنشان کرد: آنها (نایک) می بایست مراتب عذرخواهی خود را رسما اعلام نمایند زیرا این اقدام خصمانه علیه 23 بازیکن تیم ملی ایران کاملا خنده دار و غیر ضروری بوده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه