وکیل آنلاین

روحانی روند افزایش کمک به مددجویان را از برنامه های اصلی دولت خواند

کمک-به-مددجویان

روحانی روند افزایش کمک به مددجویان را از برنامه های اصلی دولت خواند

رئیس جمهوری در دیداری که با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد داشت عنوان کرد: دولت حمایت از عزیزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی را وظیفه انسانی، اسلامی و قانونی قلمداد می‌کند، سال گذشته میزان کمک‌ به مددجویان را 3 برابر افزایش دادیم واثبات شد که دولت این اراده و توانمندی را دارد و باید این مسیر را ادامه دهد .

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار صمیمی گفت: امروز باید سازمان‌ها و نهادهای حمایت‌کننده، دولت و خیرین دست به دست هم بدهیم و فضایی را در جامعه ایجاد کنیم که فرزندان این جامعه نسبت به آینده خود امیدوارتر باشند.

وی از این که در بین فرزندان تحت پوشش عده‌ای از نخبگان و فرهیختگان جامعه نیز هستند بسیار احساس خرسندی و رضایت کرد و افزود:این نشان‌دهنده آن است که استعداد لازم برای رشد و شکوفایی این عزیزان وجود دارد و باید بتوانیم از این فرصت به خوبی بهره‌برداری کنیم.آنچه به عنوان وظیفه بر عهده ما قرار دارد این است که جامعه احساس امنیت و عدالت کند و در این راستا همه باید دست به دست هم دهیم تا این احساس و امیدواری به آینده بوجود بیاید.

رئیس جمهوری با اشاره به اینکه بخش بزرگی از معرفت دینی این است که به دیگران کمک کنیم، گفت: این یاری و کمک‌ رسانی ممکن است ابعاد مادی و معنوی و یا ایجاد احساس امنیت در جامعه باشد.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه امروز در برخی از بخش‌ها احساس عدالت در جامعه وجود دارد، اظهار داشت: امروز در بخش آموزش و پرورش عدالت نسبی وجود دارد و برای دانش‌آموز روستایی و شهری کلاس درس و مدرسه مهیا می باشد و این موضوع مهمی است چرا که تمام پیشرفت و تعالی‌ها از مدرسه و کلاس درس آغاز می‌شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه