وکیل آنلاین

دولت برای حمایت از کالای ایرانی وارد میدان شود

اکبریان:دولت برای حمایت از کالای ایرانی وارد میدان شود/لزوم ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل/حضور وزرای صنعت و تعاون پس از تعطیلات در کمیسیون صنایع

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دولت برای حمایت از کالاهای ایرانی باید پا به میدان گذاشته و از ورود کالاهای قاچاق و کالاهایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود، جلوگیری کند.

عزیز اکبریان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت ازر کالاهای ایرانی، گفت: قطعا کمیسیون صنایع و معادن مجلس تمام همت خود را به کار می بندد که بیشتر از گذشته از کالای ایرانی حمایت کند، البته در سال های قبل حمایتی در این زمینه صورت گرفته که کافی نیست و باید پرشتاب ادامه یابد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه در سال جاری کمیسیون متبوعش جلساتی برای حمایت از کالاهای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی برگزار می کند، افزود: نخستین سه شنبه پس از تعطیلات یعنی ۱۴ فروردین دستورکار کمیسیون صنایع برگزاری جلسه ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی است تا بحث هایی برای حمایت از کالاهای ایرانی در زیرمجموعه های این وزارتخانه و شستا انجام شود و تصمیمات لازم برای حمایت از کالای ایرانی اتخاذ شود.

لزوم ممنوعیت واردات کالاهای قاچاق و کالاهای مشابه تولید داخل
وی با تاکید بر اینکه مجلس باید قوانین را برای حمایت از کالاهای ایرانی تسهیل کند، ادامه داد: دولت باید پا به میدان گذاشته و از ورود کالاهای قاچاق و کالاهایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود، جلوگیری کند.
 نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مردم نیز در این بین برای حمایت از کالاهای ایرانی وظیفه ای دارند، یادآور شد: برای اشتغال فرزندان ایرانی باید فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی نهادینه شود و اگر هنر ما استفاده از کالاهای خارجی باشد بیکاری و بسیاری از مشکلات دیگر در کشور رفع نمی شود.

نظارت مجلس بر حسن اجرای وظایف وزارتخانه ها برای حمایت از کالای ایرانی
وی افزود: مجلس و کمیسیون صنایع و معادن در سال جاری همت خود را برای حمایت از کالای ایرانی به کار می بندد تا در برابر ملت ایران و مقام معظم رهبری شرمنده نشوند.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کمیسیون صنایع و معادن علاوه بر تسهیل قوانین بر اجرای وظایف وزارتخانه های مربوطه در این زمینه نظارت می کند و برنامه های این وزارتخانه ها را اخذ کرده و بر حسن اجرای آن نظارت می کند.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

telegram دولت برای حمایت از کالای ایرانی وارد میدان شودinstagram دولت برای حمایت از کالای ایرانی وارد میدان شود

دانلود اپلیکیشن اندروید  دادورزیار :

android دولت برای حمایت از کالای ایرانی وارد میدان شود

منبع : پایگاه خبری خانه ملت

افزودن یک دیدگاه