وکیل آنلاین

بیمه حوادث برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد

بیمه-حوادث

بیمه حوادث برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد

پنج هزار دانش آموز تحت حمایت در مجتمع‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی کمیته امداد بیمه حوادث شده اند. مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد افزود: سرانه خسارت ناشی از فوت یا نقص عضو هر دانش‌آموز، هشت میلیون تومان است.

امسال مسکن و اثاثیه منزل مددجویان، بیمه حوادث شده است. آذر اسماعیلی اظهار داشت: تعهد شرکت بیمه‌ برای خانه مددجویان روستایی 20 میلیون تومان و مددجویان شهری 35 میلیون تومان است. همچنین این رقم برای لوازم ‌خانگی مددجویان روستایی 10 میلیون تومان و برای مددجویان شهری 15 میلیون تومان تعیین ‌شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه یک ‌میلیون و 600 هزار واحد ساختمانی شامل مسکن، چادرهای اسکان عشایر و ‌محل نگهداری دام از بیمه حوادث برخوردارند، گفت: از این تعداد 720 هزار خانوار شهری و 880 هزار خانوار روستایی و عشایر هستند.

وی از آتش‌سوزی، انفجار، سیل، زلزله، توفان و ضایعات ناشی از آب باران، ذوب برف و تگرگ به ‌عنوان حوادث شامل بیمه نام برد و اظهار داشت: در صورت فوت و نقص عضو سرپرست خانوار، شرکت بیمه طرف قرارداد متعهد شده است تا سقف 15 میلیون تومان خسارت وارده را به مددجو پرداخت کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه