وکیل آنلاین

از فردا هلال احمر طرح تابستانه خود را آغاز میکند

طرح-امداد-و-نجات-تابستانه

از فردا هلال احمر طرح تابستانه خود را آغاز میکند

رئیس سازمان امداد و نجات از اجرای طرح ملی امداد و نجات تابستانه از فردا پنج شنبه 24 خرداد تا پایان شهریور 97 خبر داد.

طرح امداد و نجات تابستانه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مدت 100 روز و با استفاده از توان عملیاتی تمام پایگاه های فعال هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان های سراسر کشور آغاز می شود.

به گفته مرتضی سلیمی این طرح با استفاده از 24 فروند بالگرد، یک هزار و 26 دستگاه آمبولانس، 438 دستگاه خودروی نجات، 50 دستگاه خودروی ویژه عملیاتی، یک هزار و 282 دستگاه خودروی عملیاتی، 11 دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات، 122 دستگاه موتور سیکلت آمبولانسی و 475 دستگاه موتور سیکلت امدادی برگزار می شود که تمامی امکانات یادشده به منظور خدمات رسانی به مردم و مسافران تابستانی در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در اجرا و برگزاری این طرح ملی امداد و نجات، اولویت نخست سازمان امداد و نجات رسیدگی فوری به مصدومان حوادث جاده ای و ترافیکی است، ادامه داد: به منظور تحقق این مهم از تمامی ظرفیت ها و آموزش های نیروهای امدادرسان در حوزه مختلف امدادی از جمله رسیدگی به حادثه دیدگان تصادفات، حریق خودرو، واژگونی، انحراف از جاده و نظایر آن استفاده خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از عموم هموطنان خواست که در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت با شماره 112 به عنوان تنها شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لینک کانال ایتا

لینک کانال سروش

لینک صفحه اینستاگرام

دانلود اپلیکیشن اندروید دادورزیار

منبع خبر : ایرنا

افزودن یک دیدگاه